FANDOM

Ykhar

Opis

Ykhar to mała brownie ze Lśniącej Straży, która panikuje z byle powodu. Nie zdziw się, jeżeli nie zrozumiesz, co do ciebie mówi. Często używa wymyślonych przez siebie wyrażeń.

Wykonuje wiele papierkowej roboty, ale wciąż jest pomocna w prawie każdej chwili. Zna 15 języków i kilka dialektów. Często wspomina o napisaniu swojej książki. Jest bardzo wygadana.

W 5 odcinku dowiadujemy się od Ezarela, że Ykhar należała do Straży Obsydianu.

W 9 odcinku Ykhar mówi, że jej matka mieszka daleko i to nawet dobrze, bo gdy są razem, często się kłócą. Ojca nie znała.

W 23 odcinku dowiadujemy się, że szantażem została zmuszona do współpracy z Ashkore'm i Leiftanem. Z ich rozmowy wynika, że ktoś bliski Ykhar jest ich zakładnikiem.

W 24 odcinku Ashkore zabija jej chowańca. Spotykamy go w następnym odcinku kiedy jesteśmy w czyśćcu. By zaznać wiecznego spokoju potrzebował wejść do pokoju swojej pani.

Wygląd

Ykhar ma długie, błyszczące rude włosy i szare oczy. Jest rasy Brownie, dlatego jej głowę zdobią zwierzęce uszy - w jej przypadku królicze. Na jej szyi widnieje różowy naszyjnik, natomiast na ramieniu nosi torbę, w której prawdopodobnie trzyma ważne, bądź akurat potrzebne jej papiery. Ubiera się w ładną, zielono-różowo-żółto-białą sukienkę z guzikami i kwiatowym motywem.

Osobowość

Ykhar jest bardzo sumienna i pracowita. Mimo ciężkiej pracy ulega namowom Alajei i rezygnuje z misji, aby pozbierać kwiaty, co oznacza, że nie zawsze jest asertywna. Czasem widać, że jest zmęczona swoimi obowiązkami. Bywa wesoła i pełna życia, uwielbia książki i często mówi o napisaniu własnej. Niestety, jest też bardzo nerwowa i mocno przeżywa każdą sytuację. Z byle powodu potrafi wpaść w niekontrolowaną panikę.

Reakcje i ilustracje

Relacje

Mery

Często się razem bawią i malec bardzo ją lubi. W 9 odcinku zgubił się w lesie, ponieważ chciał zerwać dla niej kwiaty. Gardienne twierdzi, że ci dwoje są dla siebie jak rodzeństwo.

Leiftan

Uważa Leiftana za całkiem uroczego, nie waha się zadawać mu pytań.
W 18 odcinku okazuje się, że Ykhar nie ufa Leiftanowi.
W 23 odcinku dowiadujemy się, że szantażem została zmuszona do współpracy z nim i Ashkore'm.

Keroshane

Wspólnie zajmują się zarządzaniem biblioteką. Często się kłócą, ale są dobrymi przyjaciółmi.

Ciekawotski

  • Według Kero, wymarzony mężczyzna Ykhar ma mieć jasne, długie włosy, być umięśniony i wielki (czyli możliwe, że lubi Valkyona).
  • Ykhar jest inspirowana scenarzystką Eldaryi - Hikaru.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLance (Ashkore)LeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraPurralPurreruPurrokoPurroyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliPurriryTiaTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Ykhar

  • Problem

    6 wiadomości
    • Ykhar może być praktycznie wszędzie, chociaż najczęściej można ją spotkać w bibliotece i przy kiosku. Niestety, czasami trzeba natrac...
    • Już znalazłam, na schodach była ;)