FANDOM

Wielkanoc 2019

Event Wielkanoc 2019 trwa od 17 kwietnia do 1 maja.

Podczas gdy Karuto będzie zajmował się przygotowywaniami, będziesz musiała zamienić wodę z fontanny w czekoladę. Najpierw będziesz musiała posortować jedzenie w mini-grze! Wrzuć czekoladowe jajka do spodka, a śmieci do śmietnika. Możesz zagrać trzy razy dziennie!

  • "Tak, z pomocą Karuto!" to poprawna odpowiedź.
  • "Nie, ale niedługo powinna przyjść" to poprawna odpowiedź.
  • "Zgadłaś, spiskowaliśmy cały dzień" to poprawna odpowiedź.

Karuto 400x400
Notka od Karuto
Będziesz musiała rozpuścić wystarczająco dużo jajek. Nie ruszymy się do przodu, jeżeli będziesz się obijać!

Karuto potrzebuje twojej pomocy, aby spełnić swój nowy kaprys. Zbierz czekoladę, rozpuść ją i stwórz największą czekoladową fontannę, jaką kiedykolwiek widziałaś!

Czekoladowe pisanki

Zacznij od zebrania czekolady: aby to zrobić, zagraj w mini grę i posortuj jajka. Możesz zagrać trzy razy dziennie za darmo, następnie możesz kupić dodatkową partię za maanę. Każdego dnia podczas trwania eventu na stronach gry pojawi się 5 jajek. Kliknij na jajka, aby je zebrać. Gdy zbierzesz 20 jajek, będziesz mogła przejść do kolejnego etapu.

Rozpuść swoją czekoladę

Zagraj w mini grę z kociołkiem, aby rozpuścić 20 czekoladowych jajek. Za każdą wygraną partię otrzymasz element ekskluzywnego stroju! W butiku znajdziesz pozostałe kolory odblokowanych elementów. Zgromadź 1500 punktów z doładowań w banku, aby otrzymać bonusowy strój.

Wybierz swój ulubiony strój Wielkanocy 2019!
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia sie 10, 2020, o godzinie 10:48.
Oddanych głosów: 0

Pamiętaj, aby wysłać chowańca na poszukiwania podczas przygotowań. W okolicach krainy Eel słyszano gdakanie...

W2019 Milo & Gard & Karuto & Chrome & Karenn

Personalizacja postaci / Ubrania
Przedmioty bez zestawu
Poszukiwania
Sakiewki
Butik
Dostępne przy użyciu kodu z Japan Expo
Do zdobycia w mini-grze Alchemia