FANDOM

Włosy z eventów
Logo eventuPoniżej znajduje się lista włosów, które można było zdobyć podczas eventów.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Christmas Elf.

Występuje w 41 odmianach kolorystycznych.

Inspirowana trzecią co do jasności gwiazdą w gwiazdozbiorze Bliźniąt. Nazwa Alhena wywodzi się od arabskiego słowa al Han'āh: dumnie maszerująca.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Moon Warrior. Występuje w 42 odcieniach kolorystycznych.

Peruka stworzona pod ubiór Loleaster. Dostępna w 41 kolorach.

Inspirowana czwartą żona króla frankijskiego Chlotara I.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Glassy Light Queen, do zdobycia wyłącznie na wyprawach podczas eventu Gwiazdka 2017. Występuje w 41 odcieniach kolorystycznych.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana mitologiczną starożytną boginią grecką łowów i przyrody - Artemis.

Fryzura stworzona z myślą o ubiorze Twisted Harpy. Występuje w 41 odcieniach kolorystycznych. Można było znaleźć ją na mapce halloweenowej.

Stworzona z myślą o ubiorze Bloody Countess.

Peruka inspirowana Elżbietą Batory, arystokratką węgierską zwana też Krwawą Hrabiną. Siostrzenica króla polskiego Stefana Batorego. Dostępna w 78 kolorach w tym 39 z gradientem. Do kupienia w także w butiku podczas eventu za 200Zm.

Tęczowa wersja peruki dostępna jest w alchemii.

Stworzona z myślą o ubiorze Reindeer Keeper.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana bohaterką anime "Ah! My goddess!".

Ekskluzywna peruka stworzona pod ubiór Diva. Nazwa jak i sama fryzura inspirowana bohaterką uniwersum Tintina; Bianca Castafiore.

Dostępna w 42 wariacjach kolorystycznych.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Pure Bride,dostępna w 41 odcieniach kolorystycznych. Do kupienia w także w butiku za 750 Manny lub 125 MO.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana mitologiczną starożytną muzą poezji epicznej - Kalliope. Ekskluzywna peruka stworzona pod ubiór Minstrel. Dostępna w 42 odcieniach.

Dostępne w 19 odcieniach kolorystycznych. Do kupienia w także w butiku za 150 MO. Ekskluzywna peruka stworzona pod ubiór Petrifying Empress.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana grecką wieszczka; królewną trojańską - Kasandrą.

"Tęczowa" (biała z domieszką kolorowych plam) wersja kolorystyczna jest przedmiotem przeznaczonym dla moderatorów. Jednak w wyniku błędu można było znaleźć ją na mapce podczas Halloween 2018.

Ekskluzywna peruka stworzona pod ubiór Holy Knight. Dostępna w 42 odcieniach. Można było ją zdobyć jedynie w butiku.

Inspirowana chowańcem Dalafa.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Kostium Dalafa, do zdobycia wyłącznie po ukończeniu mini-gry podczas Festiwalu Chowańców. Występuje w 41 odcieniach kolorystycznych.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Sword And Roses, dostępna w 41 odcieniach kolorystycznych. Do kupienia także w butiku za 1050 Manny lub 175 MO.

Ekskluzywna peruka stworzona pod ubiór Warrior's Maid.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana (podobnie jak Freya), postacią z mangi Chobitsa; Eldą. Dostępna w 42 wariacjach kolorystycznych. W butiku za 900MA lub 150MO.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Fearless Captain. Występuje w 42 odcieniach kolorystycznych.

Nazwę najprawdopodobniej zawdzięcza bohaterce serii Piraci z Karaibów - Elizabeth Swann.

Ekskluzywna peruka stworzona pod ubiór Maestro.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana dineyowskim czarnym charakterem z animacji 101 dalmatyńczyków; Cruellą de Vil. Dostępna w 41 wariacjach kolorystycznych.

Nazwa inspirowana gwiazda w gwiazdozbiorze Smoka. Wywodzącą się od arabskiego 'Al Rās al Tinnīn', oznaczającego głowę Smoka.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Shooting Star. Występuje w 42 odcieniach kolorystycznych.