FANDOM

Włosy z eventów
Logo eventuPoniżej znajduje się lista włosów, które można było zdobyć podczas eventów.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Festive Pilgrim.

Występuje w 43 odmianach kolorystycznych. Perłowa peruka dostępna była tylko na wyprawach i nie można jej sprzedać na targu.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Christmas Elf.

Występuje w 41 odmianach kolorystycznych.

Inspirowana trzecią co do jasności gwiazdą w gwiazdozbiorze Bliźniąt. Nazwa Alhena wywodzi się od arabskiego słowa al Han'āh: dumnie maszerująca.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Moon Warrior. Występuje w 42 odcieniach kolorystycznych.

Najprawdopodobniej zainspirowana Galaktyką Andromedy.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Crystal Clear. Występuje w 12 odmianach kolorystycznych.

Peruka stworzona pod ubiór Fallen Aengel, który można było otrzymać, jeżeli dokonało się doładowania w banku o wartości 1500 punktów. Nazwa inspirowana aniołami. Dostępna w 42 kolorach.

Peruka stworzona pod strój Graceful Fencer. Dostępna w 42 wersjach kolorystycznych.

Peruka stworzona pod ubiór Loleaster. Dostępna w 41 kolorach.

Inspirowana czwartą żona króla frankijskiego Chlotara I.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Glassy Light Queen, do zdobycia wyłącznie na wyprawach podczas eventu Gwiazdka 2017. Występuje w 41 odcieniach kolorystycznych.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana mitologiczną starożytną boginią grecką łowów i przyrody - Artemis.

Występuje w 41 odmianach kolorystycznych. Perłowa wersja była rozdawana w ramach przeprosin za bugi podczas eventu Gwiazdka 2019. Nie można jej sprzedać.

Fryzura stworzona z myślą o ubiorze Twisted Harpy. Występuje w 41 odcieniach kolorystycznych. Można było znaleźć ją na mapce halloweenowej.

Peruka stworzona pod strój Far North Sovereign. Dostępna w 42 wersjach kolorystycznych.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Tempting Herbalist.

Stworzona z myślą o ubiorze Bloody Countess.

Peruka inspirowana Elżbietą Batory, arystokratką węgierską zwana też Krwawą Hrabiną. Siostrzenica króla polskiego Stefana Batorego. Dostępna w 78 kolorach w tym 39 z gradientem. Do kupienia w także w butiku podczas eventu za 200Zm.

Tęczowa wersja peruki dostępna jest w alchemii.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Mischievous Easter.

Dostępna w 42 odmianach kolorystycznych.

Stworzona z myślą o ubiorze Reindeer Keeper.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana bohaterką anime "Ah! My goddess!".

Ekskluzywna peruka stworzona pod ubiór Diva. Nazwa jak i sama fryzura inspirowana bohaterką uniwersum Tintina; Bianca Castafiore.

Dostępna w 42 wariacjach kolorystycznych.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Pure Bride, dostępna w 41 odcieniach kolorystycznych. Do kupienia w także w butiku za 750 Manny lub 125 MO.

Nazwa jak i sama fryzura inspirowana mitologiczną starożytną muzą poezji epicznej - Kalliope. Ekskluzywna peruka stworzona pod ubiór Minstrel. Dostępna w 42 odcieniach.

Ekskluzywna peruka stworzona pod ubiór Marvellous Manta. Dostępna w 42 kolorach.

Peruka stworzona z myślą o ubiorze Cherry Tree Archer.