FANDOM

Valkyon

Opis

Przywódca Straży Obsydianu.
Valkyon to spokojny chłopak o wielkim sercu. Rzadko się odzywa i dzieli się swoją opinią jedynie, jeżeli uważa, że może być przydatna. To wyprowadza z równowagi osoby, które próbują z nim rozmawiać.
W bardzo młodym wieku stracił rodziców. Miał również starszego brata o imieniu Lance, z którym przybył do Kwatery Głównej. Po jego nagłej śmierci, wycofuje się i zamyka w sobie, by stać się "silnym".

W 17 odcinku dowiadujemy się, że miał liczne podboje miłosne. Nigdy się jednak nie zakochał. Twierdzi, że to dlatego, że nie spotkał jeszcze właściwej osoby.

W 18 odcinku przyznaje, że nigdy nie był za bardzo wierzący, ale jak jest potrzeba, to modli się do Wyroczni.

W 19 odcinku dowiadujemy się, że Valkyon był już kilka razy w świątyni fenghuangów.

W 20 odcinku Leiftan nazywa Lance'a smokiem, przez co można stwierdzić, że Valkyon też nim jest.

W odcinku 24 dowiadujemy się, że Valkyon wiedział o swoim smoczym pochodzeniu, ale postanowił ukrywać swoją prawdziwą naturę i swoje moce. Zdradził nam, że obawiał się reakcji innych. Nie chciał, żeby myślano, że jest przyczyną braku równowagi w Eldaryi, ani żeby podniesiono go do rangi idola jak Huang Hua, czy żeby myślano, że przyszłość świata spoczywa na jego barkach.

W odcinku 25 poznajemy część historii jego i Lance'a: Przebudzili się po trwającej kilka wieków inkubacji w uśpionym wulkanie. Po wyjściu z jaj opuścili wyspę, na której się wtedy znajdowali i znaleźli schronienie w zwykłej wiosce. Żyli tam ukrywając swoje moce i prawdziwą naturę. Nie wiedzieli co się stało z ich ludem, ani nie byli świadomi swojego pochodzenia. Poznali je dzięki opowieściom, które krążyły wokół ich rasy. Valkyon przyznał, że zawsze to wyczuwali, w szczególności jego brat, który w samotności trenował używanie swoich mocy i zmienianie formy. Chłopak wyznaje, że zawsze bał się tej mocy, która w nim drzemała, a dziś żałuje, że jej nie opanował.
W tym samym odcinku dowiadujemy się, że Miiko narysowała portret jego i Lance'a znajdujący się w sypialni chłopaka. Valkyon twierdzi, iż Miiko dużo rysowała aż do "śmierci" jego starszego brata.

W odcinku 26 dowiadujemy się od Fafnira, że tak jak jego ojciec, Valkyon jest smokiem ognia.

Wygląd

Valkyon ma długie, białe włosy, złote oczy i śniadą cerę. Z całej trójki przywódców straży najbardziej przypomina człowieka. Jest bardzo muskularny, co widać na odkrytej części klatki piersiowej i rękach. Można tam też dostrzec wiele blizn, zapewne pozostałości po licznych walkach. Bliznę na szyi zrobiła mu jedna z jego dawnych kochanek. Valkyon zarumienił się, gdy o tym mówił i przyznał, że jej powstanie nie było nieprzyjemne.
Nosi białą zbroję ze złotymi akcentami i dodatkiem ciepłego futra oraz czarne ochraniacze na przedramionach. Reszta jego stroju jest w szarych i czarnych odcieniach z dekoracyjnymi motywami w kolorze czerwonym i złotym.

Osobowość

Masywny i muskularny z trudną przeszłością - Valkyon nie należy do najbardziej rozmownych osób. Ma problemy ze zrozumieniem i określaniem swoich uczuć i rozumieniem uczuć innych. Wpływ na to mają przeżyte przez niego życiowe tragedie. Szef Obsydianu, to niezmącona moc o łagodnym sercu, szczególnie jeśli sprowadza się to do Floppy, jego małej Musarose, o którą dba bardziej niż o cokolwiek innego.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Nevra i Ezarel

Nevra i Ezarel są przyjaciółmi Valkyona. Czasem zwierza im się ze swoich trosk. Muszą ze sobą współpracować, ponieważ są przywódcami straży.

Leiftan

Valkyon uważa go za swojego przyjaciela. W 18 odcinku bardzo się zmartwił tym, że Leiftan został ranny (w rzeczywistości Leiftan sam siebie zranił).

Lance

Valkyon bardzo przeżył śmierć brata. Od Miiko dowiedzieliśmy się, że on i Lance byli nierozłączni. Miiko jest przekonana, że gdyby Lance żył, nie opuściłby brata.
Valkyon zawsze podziwiał starszego brata. Był dla niego wzorem, wsparciem oraz źródłem jego siły. W spin-offie Na podwójnym ostrzu dowiadujemy się, że nie mogąc się pogodzić ze śmiercią Lance'a, Valkyon wynajął purreko zwanego S., aby prowadził dla niego śledztwo na jego temat w różnych rejonach Eldaryi.

Ykhar

Dobrze się dogadują. Ykhar ma do niego słabość.

Cryllis

W 13 odcinku dowiadujemy się, że Valkyon poprosił Cryllisa o zrobienie dla siebie ochronnych talizmanów.

Huang Hua

W odcinku 11 i 16 można zauważyć, że Valkyon wpadł jej w oko. On sam uważa ją za piękną.

Ewelein

Mają przyjacielskie relacje. W 7 odcinku chętnie pomogła mu szukać jego chowańca.

Enthraa

Nie jest jasne czemu, ale Valkyon ma z nią niewielki spór. Nie wyjaśniono, dlaczego właściwie jej nie lubi.

Chrome

Wilkołak bardzo go ceni i lubi.

Tia

Była jego matką.

Ciekawostki

  • Lubi piwo. Strój straży Obsydianu Valhalla's Guardian został wyposażony w ten napój.
  • Jego imię jest bardzo zbliżone do słowa Valkyrie (Walkirie), zaś strój straży Obsydianu, Valhalla's Guardian, nawiązuje do tej samej mitologii. Nazwa stroju oznacza Strażnika Walhalli, która to według tych samych wierzeń, miała być miejscem pośmiertnego spoczynku zasłużonych w boju wojowników.
  • Gdy jest chłopakiem Gardienne, w odcinku 25 daje dziewczynie klucz do swojego pokoju.
  • Sypialnia Valkyona była drugim pokazanym w głównej historii pokojem WSa. Pierwszym była sypialnia Leiftana.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLance (Ashkore)LeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraPurralPurreruPurrokoPurroyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliPurriryTiaTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni