FANDOM

Poniżej znajduje się lista oczu, które można znaleźć w trakcie poszukiwań, z sakiewiek i podczas eventów.

Eldarya Vairons można znaleźć na Skale.

Oczy Demon były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloween 2016,Halloween 2017 oraz Halloween 2018.

Zamknięte Oczy były dostępne do kupienia w butiku podczas eventu Wielkanocnego 2016 (fr.) i Wielkanocnego 2017.

Oczy Kontrola były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloweenowego 2016 i podczas eventu Halloweenowego 2017 oraz eventu Halloweenowego 2018.

Oczy Wampir były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloweenowego 2016 i podczas eventu Halloweenowego 2017 oraz eventu Halloweenowego 2018.

Oczy Zabójca były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloweenowego 2016, Halloweenowego 2017 oraz eventu Halloweenowego 2018.

Płaczące puste oczy były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloweenowego 2016 i podczas eventu Halloweenowego 2017 oraz eventu Halloweenowego 2018.

Przestraszona była dostępna do zdobycia podczas eventu Halloweenowego 2016 i podczas eventu Halloweenowego 2017 oraz eventu Halloweenowego 2018.

Puste oczy były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloweenowego 2016 i podczas eventu Halloweenowego 2017 oraz Halloweenowego 2018.

Mrugnięcia były dostępne do zdobycia podczas eventu Gwiazdkowego 2016.

Oczy diament były dostępne do zdobycia podczas eventu Gwiazdkowego 2016.

Oczy smoky były dostępne do zdobycia podczas Eventu Letniego 2017

Można znaleźć na poszukiwaniach w Wejście na wzgórza

Dostępne w butiku za 20Zm i na wyprawach podczas eventu Halloweenowego 2017 oraz eventu Halloweenowego 2018.

Oczy Thorned były dostępne do zdobycia podczas eventu Walentynki 2018. Część stroju od Ezarela - Sword And Roses. Po odblokowaniu wybranej wersji kolorystycznej w butiku można było kupić kolejne trzydzieści sześć w cenie 240Maana/40Zm.

Oczy Shoooting Star były dostępne do zdobycia potczas eventu Święto Muzyki 2018. Część stroju od Purreru - Shooting Star

Z zestawu Nightmare Chivalry, były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloweenowego 2018, tylko na mapce.

Do zdobycia podczas walentynek 2019 w minigrze Alchemia lub w butiku za 240 Maana lub 40 Zm. Część zestawu Sky Priestess.

Można było je zdobyć podczas Letniego Eventu 2019 w 11 wersjach kolorystycznych. Część zestawu Queen of Cups.

Można było je zdobyć na poszukiwaniach i w butiku podczas eventu Gwiazdka 2019. Część stroju Festive Pilgrim.

Oczy dostępne w butiku

Dostępne w butiku za 90 maany lub 15 złotych monet.

Dostępne w butiku za 25 złotych monet.

Dostępne w butiku za 35 złotych monet.

Niedostępne na polskiej wersji gry

Były nagrodą dla straży Absyntu we francuskiej wersji gry za wygraną w klasyfikacji straży.

Personalizacja postaci / Ubrania
Przedmioty bez zestawu
Poszukiwania
Sakiewki
Butik
Dostępne przy użyciu kodu z Japan Expo
Do zdobycia w mini-grze Alchemia