FANDOM

Poniżej znajduje się lista oczu, które można znaleźć w trakcie poszukiwań, z sakiewiek i podczas eventów.

Eldarya Vairons można znaleźć na Skale.

Oczy Demon były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloween 2016, Halloween 2017 oraz Halloween 2018.

Zamknięte Oczy były dostępne do kupienia w butiku podczas eventu Wielkanoc 2016 i Wielkanoc 2017.

Oczy Kontrola były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloween 2016, Halloween 2017 oraz Halloween 2018.

Oczy Wampir były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloween 2016, Halloween 2017 oraz Halloween 2018.

Oczy Zabójca były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloween 2016, Halloween 2017 oraz Halloween 2018.

Płaczące puste oczy były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloween 2016, Halloween 2017 oraz Halloween 2018.

Przestraszona była dostępna do zdobycia podczas eventu Halloween 2016, Halloween 2017 oraz Halloween 2018.

Puste oczy były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloween 2016, Halloween 2017 oraz Halloween 2018.

Mrugnięcia były dostępne do zdobycia podczas eventu Gwiazdka 2016.

Oczy diament były dostępne do zdobycia podczas eventu Gwiazdka 2016.

Oczy smoky były dostępne do zdobycia podczas Eventu Letniego 2017

Można znaleźć na poszukiwaniach w lokacji Wejście na wzgórza.

Dostępne w butiku za 20Zm i na wyprawach podczas eventu Halloween 2017 oraz Halloween 2018.

Oczy Thorned były dostępne do zdobycia podczas eventu Walentynki 2018. Część stroju od Ezarela - Sword And Roses. Po odblokowaniu wybranej wersji kolorystycznej w butiku można było kupić kolejne trzydzieści sześć w cenie 240Maana/40Zm.

Oczy Shoooting Star były dostępne do zdobycia potczas eventu Święto Muzyki 2018. Część stroju od Purreru - Shooting Star.

Z zestawu Nightmare Chivalry, były dostępne do zdobycia podczas eventu Halloween 2018, tylko na poszukiwaniach.

Do zdobycia podczas eventu Walentynki 2019 w mini-grze Alchemia lub w butiku za 240 Maana lub 40 Zm. Część zestawu Sky Priestess.

Można było je zdobyć podczas Letniego Eventu 2019 w 11 wersjach kolorystycznych. Część zestawu Queen of Cups.

Można było je zdobyć na poszukiwaniach i w butiku podczas eventu Gwiazdka 2019. Część stroju Festive Pilgrim.

Do zdobycia podczas eventu Walentynki 2020 za zakupy w banku. Pozostałe kolory dostępne w butiku za 115Zm.

Oczy dostępne w butiku

Dostępne w butiku za 90 Maana lub 15 Zm.

Dostępne w butiku za 25 Zm.

Dostępne w butiku za 35 Zm.

Niedostępne na polskiej wersji gry

Były nagrodą dla straży Absyntu we francuskiej wersji gry za wygraną w klasyfikacji straży.

Personalizacja postaci / Ubrania
Przedmioty bez zestawu
Poszukiwania
Sakiewki
Butik
Dostępne przy użyciu kodu z Japan Expo
Do zdobycia w mini-grze Alchemia
Personalizacja postaci / Ubrania - Eventy
Halloween
Gwiazdka
Walentynki
Wielkanoc
Święto Muzyki
Event Letni
Black Friday