FANDOM

Naytili

Opis

Naytili jest dawną członkinią Straży, szukającą zemsty. Weszła w posiadanie skażonego kryształu o wielkiej mocy.
Według Miiko, została wyrzucona za poważne przestępstwo.

Oddaje cześć daemonom.

W 20 odcinku ginie z rąk Leiftana po tym, jak dźgnęła Gardienne.

Wygląd

Ma długie czarno-różowe włosy splecione w warkoczyki i związane w kucyk. We włosach i stroju ma liczne złote elementy z różowymi klejnotami. W jej ubiorze przeważa kolor czarny, fioletowy i zielony.

Posiada również długą laskę, w której umieściła skażony kryształ. Jest ona koloru czarnego z zielonymi elementami. Zdobią ją fragmenty w formie skrzydła nietoperza i jeleniego poroża. Drugi koniec laski jest zakończony kształtem sierpa.

Osobowość

Zdeterminowana w zemście, nie wahała się sięgnąć po jakikolwiek środek umożliwiający osiągnięcie jej celu. Jest pamiętliwa, trzyma w sobie dawne urazy i poczucie pokrzywdzenia, chociaż od jej opuszczenia Straży minęło już 10-15 lat.

Reakcje i ilustracje

Ciekawostki

  • Moloch - imię jej chowańca to imię boga czczonego w Kartaginie, który w starożytności został uznany za demona. Był to bóg-demon, dość okrutny, któremu składano ofiary całopalne z dzieci.
  • Alastor - imię kolejnego jej chowańca w mitologii greckiej oznacza ducha pomsty za zbrodnie. W języku dzisiejszym potocznym oznacza również złoczyńcę skalanego nieprzebaczalną zbrodnią.

Postacie
Mężczyźni
Ashkore (Lance)ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni