FANDOM

Opis

Bardzo mądry szef plemienia Kappa. Nikt nie wie, ile naprawdę ma lat, plotki mówią, że nawet ponad tysiąc.

Spotykamy go w odcinku 6 podczas misji na Wybrzeżu Jaspisu.

W 21 odcinku nasza postać wybiera się na misję, od której zależy życie Mistrza Kappa lub Ethela. Jeżeli udamy się do Balenvii - Mistrz Kappa ginie z rąk faery zakażonego kawałkiem kryształu.

Wygląd

Mistrz nieco przypomina wyglądem człekokształtnego żółwia. Na jego głowie znajduje się kilka zielonych liści, które odpowiadają włosom. Ma żółte oczy, a jego usta składają się z żółto-pomarańczowego dziobu. Jego skóra jest zielona i pomarszczona. Nosi długie, brązowe kimono, które ozdabiają czerwono-żółto-niebieskie wzory.

Osobowość

Bardzo troszczy się o swój lud. Jest kulturalny i nie myśli stereotypowo (pozwala Gardienne wejść do wioski Kapp, chociaż jego pobratymcy nie chcą widzieć w niej ziemianina). Żartuje nazywając naszą postać i Chrome parą, żeby przerwać ich kłótnię. Okazuje się też być pomocny zabierając nas na wyspę, na którą musiał się udać i skracając nam tym samym drogę powrotną do Straży.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Elliot

Elliot to syn jego przyjaciółki, ale jest dla niego cenny tak jak wszystkie dzieci kapp.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLance (Ashkore)LeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraPurralPurreruPurrokoPurroyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaCorneliaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMegeraMiikoNaytiliPurriryTiaTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni