FANDOM

Lance

Opis

Nieznajomy

Nieznajomy to tajemniczy mężczyzna, który pojawia się po raz pierwszy w 2 odcinku, kiedy uwalnia nas z więzienia na polecenie Leiftana. W spin-offie Spojrzenie Anioła dowiadujemy się, że wcześniej tego dnia ukradł z Laboratorium fiolkę z Łzą Smoka. Nasza postać domyśla się, że nie jest podwładnym Miiko.

Jest odpowiedzialny za rozbicie Wielkiego Kryształu, podpalenie zapasów żywności Straży, ataki i kradzieże ważnych artefaktów. Od ponad dwóch lat zamienia życie Straży w piekło, jak sam to określił w drugim spin-offie. W odcinku 14 przyznaje, że to on wysłał nam list podpisany imieniem „Ashkore”, jednak nie jest to jego prawdziwe imię, gdyż należało do jednego ze Smoków, które poświęciły swoją rasę na rzecz kreacji Eldaryi.

W przeszłości znał Huang Hua, gdyż ta rozpoznaje jego aurę. Jednak kobieta nie zna jego tożsamości.

W spin-offie Spojrzenie Anioła dowiadujemy się, że ukrywał się pod pokładem łodzi, którą w 7 odcinku płynęli Chrome z Gardienne i że to on ukradł łódź.

W odcinku 25 po raz kolejny udaje mu się rozbić Wielki Kryształ.

Lance

O tym, że Nieznajomy to w rzeczywistości Lance dowiadujemy się w 20 odcinku oglądając wydarzenia z perspektywy Leiftana.

W młodym wieku stracił rodziców. Wraz z młodszym bratem - Valkyonem - przybył do Kwatery Głównej i dołączył do Straży Eel. Został też szefem straży Obsydianu. Zaginął na misji i nigdy nie znaleziono jego ciała, więc został uznany za zmarłego. W miejscu, w którym to się wydarzyło, zastano jedynie plamy krwi i rozszarpane zwłoki jego chowańca. Okoliczności tej sytuacji pozostają nieznane.

W spin-offie Na podwójnym ostrzu dowiadujemy się, że niegdyś był empatyczny, umiał pomagać innym oraz wszyscy bardzo go lubili. W tym momencie Valkyon porównywał go nawet do Gardienne. Już od dziecka zdobywał sympatię każdego kogo spotkał na swojej drodze. Mieszkańcy wioski go uwielbiali za jego śmiałość, dobre serce i radość życia.

W odcinku 25 Członkowie Straży odkrywają jego prawdziwą tożsamość po tym jak zostaje schwytany, gdy próbuje uciec z Ziem Eel i jest osłabiony z powodu ran odniesionych przez energię jaką uwolnił Kryształ przy jego ataku. Zostaje zabrany do więzienia, a Miiko odprawia rytuał, który tymczasowo pozbawia go jego mocy. Podczas przesłuchania dowiadujemy się, że chce zniszczyć Wielki Kryształ, ponieważ wierzy, że dusze smoków są w nim uwięzione i cierpią. Nie może tego znieść i dlatego też chce "wyzwolić swoich". Wydaje się, że nie wierzy Gardienne, kiedy ta mówi mu, że ich dusze są w Memorii. Chwilę później odzyskuje swoje moce i porywa naszą bohaterkę.
W tym samym odcinku poznajemy dzięki Valkyonowi część historii jego i Lance'a: Przebudzili się po trwającej kilka wieków inkubacji w uśpionym wulkanie. Po wyjściu z jaj opuścili wyspę, na której się wtedy znajdowali i znaleźli schronienie w zwykłej wiosce. Żyli tam ukrywając swoje moce i prawdziwą naturę. Nie wiedzieli co się stało z ich ludem, ani nie byli świadomi swojego pochodzenia. Poznali je dzięki opowieściom, które krążyły wokół ich rasy. Valkyon przyznał, że zawsze to wyczuwali, w szczególności jego brat, który w samotności trenował używanie swoich mocy i zmienianie formy.

W odcinku 26 okazuje się, że Lance chce sprawdzić słowa dziewczyny i płynie z nią na Memorię. W trakcie podróży pokazuje swoje moce smoka i ujarzmia Krakena. Spotkanie z Fafnirem i poznanie historii jego rodziny pobudza go do refleksji nad jego planami odnośnie Eldaryi. Dowiadujemy się, że jest on smokiem lodowym tak jak jego matka Tia. Chłopak otwiera się przed Gardienne i opowiada jej swoją historię i o tym jak źli są mieszkańcy Eldaryi, a zwłaszcza Straż Eel. Mówi, że gdyby wszyscy byli tacy dobrzy jak ludzie, którzy się nim zaopiekowali, nigdy by nie chciał zniszczyć tego świata.
Ostatecznie chłopak decyduje, że nie zamierza zmienić planów, ale chce mieć przy boku swojego brata. Po przybyciu członków Straży Eel, grozi zrzuceniem Gardienne z klifu, czym zmusza Valkyona do pójścia z nim. Więzi dziewczynę w barierze, która celowo znika po jego odejściu, pozwalając jej spaść w przepaść.

Wygląd

Nieznajomy

Praktycznie nie wiadomo o tym, co kryje się pod jego maską. Jego czarno-czerwony strój nie odkrywa ani odrobiny skóry, przez co nie wiadomo nawet, jakiej jest karnacji. W jednym z odcinków dowiadujemy się, że jego ubranie to smocza zbroja. Oczy spod maski świecą na czerwono. Maska ma specyficzne kolce, rogi i zęby wyglądem przywodzące na myśl smoka.

Lance

W 20 odcinku odkrywamy jego rzeczywisty wygląd. Ma krótkie, białe włosy, jasnoniebieskie oczy, śniadą cerę, a na twarzy wyraźną bliznę, której historii dotąd nie poznaliśmy w odcinkach.

Osobowość

Na początku udaje naszego przyjaciela i rzeczywiście przekazuje nam wiele ważnych informacji, chociażby odnośnie portalu. W późniejszych odcinkach pokazuje jednak swoją mroczną stronę (podczas incydentu z patelnią w 15 odcinku, czy grożąc Huang Hua śmiercią w 16 odcinku), grożąc naszej postaci, żeby trzymała buzię na kłódkę. Zapytany, skąd wie, że Gardienne powiedziała Straży Eel o ostatnim razie, odpowiada, że "mała myszka mu powiedziała". W późniejszych odcinkach okazuje się mieć zmienną osobowość, na zmianę jest okrutny i delikatny. Jest porywczy, a cierpliwość nie jest jego mocną stroną.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Gardienne

Początkowo sprawiał wrażenie sojusznika naszej postaci i przekazał jej wiele cennych informacji. Z biegiem czasu okazało się jednak, że nie jest zbyt przyjaźnie nastawiony i wykorzystywał do swoich celów zamieszanie jakie powstawało za sprawą Gardienne.

Miiko

Zajęło jej dużo czasu, zanim zaakceptowała śmierć Lance'a. Była w nim zakochana, jednak nigdy nie odważyła się powiedzieć mu tego, co czuje. Ponieważ nigdy nie znaleźli jego ciała, miała nadzieję, że ciągle jest przy życiu. Ale sądziła, że to niemożliwe, bo gdyby żył, to by wrócił. Miiko zawsze mówi wszystko szczerze i się nie patyczkuje, lecz przy nim było inaczej. 

Leiftan

Są wspólnikami w zbrodniach przeciw Straży. Lance nie szanuje Leiftana i zdarza mu się z niego drwić. Nie boi się też go, mimo że Leiftan zdaje się być od niego silniejszy fizycznie, co pokazał w 20 odcinku. Leiftan próbuje rządzić Nieznajomym, ale ten słucha tylko tych poleceń, które mu akurat pasują.

W 25 odcinku dowiadujemy się, że jest związany z Ashkorem paktem, na mocy którego nie mogą się nawzajem wydać przed Strażą.

Huang Hua

Huang Hua rozpoznaje aurę Ashkore'a, ale nie pamięta, do kogo należy. W 16 odcinku Nieznajomy groził jej śmiercią.

Valkyon

Znają się, gdyż w 17 odcinku Ashkore mówi o nim, że bardzo się zmienił, ponieważ kiedyś nie lubił wydawać rozkazów.
Na podstawie wydarzeń z 20 odcinka, można potwierdzić, że jest jego bratem.

Zawsze był przez niego podziwiany, jako wzór, wsparcie oraz źródło jego siły.

Chrome

W 17 odcinku okazuje się, że młody wilkołak współpracuje z Nieznajomym. W spin-offie Spojrzenie Anioła jesteśmy świadkami ich kłótni o drobnostki. Zdaje się, że za sobą nie przepadają.

Naytili

Pod koniec 17 odcinka przyłącza się do Nieznajomego. Ten nie traktuje jej w pełni poważnie, choć zachowuje to dla siebie. Według danych z 18 odcinka jest dla niego jedynie źródłem informacji.

Tia

Była jego matką.

Fafnir

Fafnir jest jego pradziadkiem.

Ciekawostki

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLance (Ashkore)LeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraPurralPurreruPurrokoPurroyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliPurriryTiaTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni