Eldarya Wiki
Advertisement
Eldarya Wiki
Koori
FanArts

Opis

Ta kitsune przybyła z zimnych ziem jest członkinią Straży Absyntu. Ma silny charakter i nie zawsze wiadomo, kiedy traktować ją poważnie, zwłaszcza gdy jest w uwodzicielskim nastroju. Jest doskonałą alchemiczką, która ma pełne zaufanie Huang Chu.

W odcinku 4 dowiadujemy się, że Koori była księżniczką Genkaku. Zakochała się w Tenjinie, za którego wyszła za mąż. Po śmierci swojego ojca, o co podejrzewała swojego męża, została królową Genkaku. Stopniowo władza Koori malała.

Wygląd

Koori to białowłosa kitsune z błękitnymi oczami, śnieżnobiałymi lisimi uszami i siedmioma ogonami w tym samym kolorze. Jej ubrania utrzymane są w biało-niebieskiej kolorystyce. Strój kobiety uzupełniają ozdoby ze złota i piór. Jest posiadaczką turkusowego berła z łapaczem snów.

Osobowość

Koori ma silny charakter. Uwielbia też flirtować i droczyć się ze wszystkimi. Często trudno odgadnąć, czy żartuje, czy mówi poważnie.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Mathieu

Koori uwielbia się z nim droczyć.

Lance

W trzecim odcinku A New Era, Koori powiedziała, że nie przepada za nim ze względu na to, że jest szefem straży Obsydianu.

Nevra

W trzecim odcinku A New Era, Koori powiedziała, że nie przepada za nim ze względu na to, że należy do Lśniącej Straży.

Leiftan

Uważa Leiftana za wspaniałego i silnego wojownika. W przeciwieństwie do większości straży, nie miała pretensji o to, że nie chciał walczyć ze względu na swoje sumienie. Kiedy tylko może, chce się od niego nauczyć parę sztuczek, które mogłyby pomóc jej w walce.

Huang Chu

Huang Chu jest jej przełożoną. Koori ją lubi.

Tenjin

Tenjin jest jej mężem, od którego uciekła do Straży Eel. Była w nim zakochana. Po ponownym spotkaniu, dziewczyna wyraźnie się go boi i trzyma się na uboczu.

Ewelein

W trzecim odcinku A New Era, Koori stwierdziła, że ją lubi.

Jamon

Koori i Jamon dobrze się dogadują.

Ciekawostki

  • Z dzienników Chrome'a dowiadujemy się, że Koori pochodzi z gór Genkaku.
  • W odcinku 2, jeżeli wybierzemy ją jako towarzysza podczas wyprawy do lasu, zdradzi nam, że potrafi posługiwać się mocą iluzji. Z jakiegoś powodu Huang Hua zabroniła jej korzystania z tej zdolności.
  • Podczas Święta Muzyki 2021 można było zdobyć strój Diva Kitsune, który wzorowany jest na jej wyglądzie i stroju.

Postacie
Eldarya: A New Era
Eldarya: The Origins
Mężczyźni ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLance (Ashkore)LeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraPurralPurreruPurrokoPurroyTinhValkyon
Kobiety AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliPurriryTiaTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Z eventów AkireCorneliaMegeraPan Zimna
Inni BlackdogChowańceFenghuangiMykonidyPostacie tłaPurrekosRasy faery
Advertisement