FANDOM

Huang Hua/Cytaty

Huang Hua1

Odcinek 11

Huang Hua (Do Gardienne): A więc to ona?! Jest prze-ślicz-na!!! I do tego ten strój... To na moją cześć? Ależ masz klasę!

~*~

Huang Hua: Hej, natychmiast przestań. Po pierwsze żadnego "Damo" czy "pani", ani innych nadętych tytułów. Po drugie, mów mi na "ty". Mam zaledwie siedemdziesiąt lat.

~*~

Huang Hua: Wow wow wow! Spokojnie, Ykhar. Mówiłam ci: nie potrzebujemy tych wszystkich pompatycznych ceremonii.

Ykhar: A tradycja?!

Huang Hua: Tym razem je sobie darujemy. Mój lud zbyt wiele wycierpiał, żebym pozwalała sobie na takie ekstrawagancje. Dlatego teraz zapomnij o tych tłumaczeniach.

~*~

Huang Hua (Do Gardienne o spodniach): Och, zdejmij je, chcę zobaczyć twoje śliczne nogi.

~*~

Huang Hua: Widzę kilka dusz, które promieniują w twojej obecności.

Odcinek 15

Huang Hua: Postawiłam na szali honor Dynastii Ren zgadzając się na sojusz ze Strażą Eel. Wyobrażasz sobie, co mogło by się stać, gdyby ta wieść się rozniosła?

Miiko: Ale nikt się o tym nie dowie.. Zrobiłam wszystko, żeby...

Huang Hua: Reprezentujemy życzliwość, dobroczynność i altruizm. Twoje czyny są zaprzeczeniem naszych wartości.

Miiko: Huang Hua. Gardienne tu jest...

Huang Hua: No właśnie... Pomyślałaś o niej? Ojej uczuciach i potrzebach?

Miiko: Nie...

Gardienne: Nie sądzę, aby Miiko zawracała sobie tym głowę... Nawet mnie nie przeprosiła za to, co mi zrobiła.

Huang Hua: To nie może być prawdą? Miiko!!!

Miiko: Przeprosiłam za incydent z biblioteką...

Huang Hua: A za stratę rodziców? Niczego jej nie powiedziałaś?

Miiko: Nie... Ale miałam taki zamiar. Czekałam na odpowiedni moment.

Huang Hua: Odpowiedni moment... Odpowiedni moment był wtedy, gdy zmusiłaś ją do wypicia tego paskudztwa. Odpowiedni moment był wtedy, gdy pomyślałaś, że powinnaś to zrobić!!!

Miiko: Ja...

Huang Hua: A teraz też jest dobry moment!

~*~

Huang Hua: Słyszałam, czego dokonałaś od czasu mojego wyjazdu. Podziwiam dowody twojego altruizmu. Zastanawialiśmy się nawet, czy nie jesteś fenghuangiem, ha ha!

Odcinek 16

Huang Hua: Jestem Huang-Hua Fenghuang-Ren, pretendenta i faworytka do tytułu Feniksa. Chciałabym porozmawiać z Waszym szefem jako wysłanniczka Straży Eel i plemienia mykonidów, które mieszkają w grocie.

~*~

Ashcore: Fenghuang, wstrzymaj wodze. Nie zawaham się wyrwać ci skrzydeł.

Huang Hua: J-już cię widziałam. Znam Cię.

Ashcore: Ta żmija kitsune ci o mnie mówiła?

Huang Hua: Nie... Ta aura, już ją widziałam.

Odcinek 20

Huang Hua: Daemon? Ha ha. To niemożliwe! Już dawno wyginęły.