FANDOM

Opis

Najstarsza mieszkanka wioski Balenvia. Pochodzi z ludu niezłośliwych gnomów, jest bardzo niska, jednak wszyscy ją szanują. Potrafiła uratować swoją rodzinę i wioskę przed zagładą z powodu nędzy i głodu. Dzięki temu udało jej się stworzyć kwitnącą społeczność, która ma wiele zawartych porozumień z K.G. Prawdopodobnie jest rasistką, bo w obecności Ezarela zaczęła mówić o tym, że elfy w niewoli stają się uległe. Nie jest podatna na czary mykonidów. Gdy była młoda poznała patriarchę Ethela i uznała go za swojego przyjaciela. Przyznała, że nigdy później nie była tak szczęśliwa, jak wtedy, gdy spędzała z nim czas. Chciała chronić mykonidy.

W 16 odcinku zostaje dźgnięta nożem, ochraniając swoim ciałem Ethela, przed atakiem rozwścieczonego napastnika. W wyniku odniesionych ran umiera, a mieszkańcy Balenvii, Mykonidy i członkowie Straży Eel oddają jej ostatni hołd na uroczystym pogrzebie.

Reakcje

Relacje

Ethel

Dawny przyjaciel Haglae. W odcinku 16 zostaje dźgnięta nożem, ochraniając go swoim ciałem i umiera w wyniku odniesionych ran.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLance (Ashkore)LeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraPurralPurreruPurrokoPurroyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliPurriryTiaTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni