FANDOM

Feng Zifu

Opis

Służący Huang Hua, ten fenghuang „niskiej rangi” nie jest mniej dumny ze swych korzeni.

Spotykamy go w 11 odcinku, gdy razem z Huang Hua przybywa do Kwatery Głównej. Od niej można dowiedzieć się, że „Zif” wykazuje zdolność szybkiej regeneracji, zarówno przy gojeniu się ran, jak i zwyczajnym odzyskiwaniu sił.

W odcinku 28 dowiadujemy się, że posiada krew takiego typu, że może przyjąć jedynie dwa rodzaje krwi, identyczną do jego lub od uniwersalnego dawcy, którym jest Gardienne , dzięki czemu mogła mu przetoczyć krew w Świątyni, gdy jego stan się pogorszył. Może to oznaczać, że posiada grupę krwi 0+, A- lub B-.

Wygląd

Starszy mężczyzna, o siwych włosach, jasnej cerze i szarych oczach. Nosi on "kozią bródkę" związaną w mały kucyk oraz długie wąsy. Dość długie włosy upina w kok związany wstążką. Ubiera się w strój, w rodzaju niebieskiego kimona ze zwisającymi od ramion żółto-białymi pasami zakończonymi czerwonymi frędzlami oraz przypiętą z boku ozdobą o tych samych kolorach.

Osobowość

Bardzo kulturalny i trochę wyniosły, pokazuje się zawsze jako bardzo wymagający i twardy wobec innych. To go nie powstrzymuje od bycia doradcą z renomą bardzo docenianego przez jemu równych. Okazuje się też nie być tak oschłym, jakiego zgrywa. Ma również swoją wrażliwą stronę.

Reakcje i Ilustracje

Relacje

Huang Hua

Zna Huang Hua odkąd się urodziła i traktuje ją jak własną córkę. Odnosi się do niej z wielkim szacunkiem i dba o jej bezpieczeństwo.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLance (Ashkore)LeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraPurralPurreruPurrokoPurroyTinhValkyon
Kobiety
AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliPurriryTiaTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Z eventów
Inni