FANDOM

Ewelein

Opis

Ewelein była członkiem Straży Absyntu, od odcinka 16 należy do Lśniącej Straży. Jest główną pielęgniarką w Straży Eel. Jej wiedza o medycynie i alchemii jest uznawana wśród jej znajomych za ogromny atut.

Kolekcjonuje antyczne narzędzia medyczne.

W przychodni pracuje wraz z Violine i Mathyzem (oraz z Gardienne - w zależności od przydziału z odcinka 17).

Wygląd

Błękitnooka, wysoka elfka o jasnej, szarawej cerze. Jej długie, błękitne włosy zdobi upleciony z przodu warkocz, pod którym przypięty został złoty łańcuszek. Nosi wiele ozdób, typowych dla świata Eldaryi. Końcówki jej uszu zdobią złote kolczyki. Ubrania, które nosi, są w kolorach białym, niebieskim oraz jasnoróżowym, pasującymi do osoby pielęgniarki. Całość ubioru ozdobiona została czerwoną plecionką.

Osobowość

Wydaje się skromna, ale bywa również kłótliwa. Jest osobą nieustępliwą. Nie lubi plotek. Jest wobec siebie bardzo surowa i wymagająca, a wobec swoich pacjentów opiekuńcza. Naprawdę bardzo troszczy się o członków Straży i ludzi poznanych podczas misji. Nie znosi porażek (zwłaszcza jako medyk). Jest dobrze zorganizowaną osobą we wszystkim poza swoimi sprawami osobistymi. Jest bardzo miła dla Gardienne, lecz w odcinku 16 mówi nam, że była zazdrosna, ponieważ Ezarel nas chwalił i ciągle o nas mówił.

Reakcje i ilustracje

Relacje

Ezarel

Była w związku "dla zabawy" z Ezarelem, w którym się zakochała. Niestety bez wzajemności. W 18 odcinku przyznała, że czuje ulgę, że Ezarel jest bezpieczny i zdrowy.

Gardienne

Kobiety się przyjaźnią i są ze sobą dość blisko. Ewelein jest bardzo opiekuńcza wobec naszej bohaterki. Troszczy się o nasze zdrowie i dobre samopoczucie, ale też nie waha się nas skarcić, jeśli uważa, że niewystarczająco o siebie dbamy. Gardienne uważa, że Ewelein jest dla niej niczym starsza siostra, której nigdy nie miała.

Postacie
Mężczyźni
ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLance (Ashkore)LeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraPurralPurreruPurrokoPurroyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliPurriryTiaTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni