Eldarya Wiki
Advertisement
Eldarya Wiki

Event Letni trwał od 10 sierpnia od 11:00 do 8 września do 23h59.

Niedaleko krainy Eel, na środku oceanu, kryje się wyspa tysiąca i jednego cudu... I chowańców! W tym roku postanowiłaś tam pojechać, aby poszukać skarbów.

Event Letni 2020.jpg

Chowańce z najgorętszych regionów zbierają się każdego lata na tajemniczej wyspie. W tym roku ruszasz się z nimi spotkać.

Wyjedź na spotkanie z chowańcami i odkryj ukryte bogactwa wyspy! Wyrusz na poszukiwanie skarbów wyspy i odkryj nowe chowańce! Kto wie, może wrócą z tobą do K.G.!

W zagłębieniu fal, niedaleko krainy Eel, znajduje się wyspa, na której każdego lata spotykają się chowańce... I w tym roku, jedziesz je odkryć!

ZABAW CHOWAŃCE

Chowańce przyjmują cię na swojej wyspie, ale będziesz musiała zapłacić za swój pobyt... Zabaw je albo będziesz musiała wyjechać! W tym evencie będziesz mogła zagrać w trzy różne mini-gry: złap małego żartownisia wyspy, pomóż piscxolotowi dotrzeć do morza i zadbaj o strażnika wyspy! Każdego dnia rozegraj swoje dzienne partie i zbierz jak najwięcej muszelek. Dzięki swoim zbiorom będziesz mogła odebrać elementy strojów: Abyss Creature, Marvellous Manta i Legend of Sea. Będziesz potrzebowała 20 muszelek, żeby zdobyć jeden element stroju.

Kiedy chowańce będą zadowolone i skompletujesz trzy stroje, otrzymasz ekskluzywną ilustrację!

ZABAWA W CHOWANEGO POD MUSZELKAMI

Wyspiarski żartowniś postanowił przywitać cię na swój sposób... Będziesz musiała utrzymać tempo!

EL20-MG01.png

Pinchou przejdzie pod jedną z trzech muszli, które zostaną ci przedstawione. Następnie muszle się pomieszają... Nie strać z oczu tej, pod którą znajduje się chowaniec!

Jedna partia rozgrywa się w 5 rundach. W tej mini-grze możesz wygrać aż 2 muszelki!

WYSPIARSKIE OLIMPIADY

Bardzo energiczny, piscxolot uwielbia wyzwania! Twoim celem jest pomóc chowańcowi dołączyć do jego towarzyszy w wodzie.

EL20-MG02.png

Przy pomocy strzałek na klawiaturze, unikaj przeszkód, które znajdują się na gorącym piasku: zamków, dziur w piasku i blobbies.

Masz 3 życia, aby doprowadzić chowańca do dobrego portu.

Będziesz mogła wygrać nawet 2 muszelki w tej mini-grze, w zależności od twojego postępu na gorącym piasku.

MIŁOŚĆ DO CHOWAŃCA

Strażnik wyspy powitał cię na swoim terytorium. Teraz musisz mu godnie podziękować!

Aby to zrobić, będziesz musiała przynieść mu kilka prezentów: trochę planktonu Plankton fosforyzujący.png, aby go nasycić, kulki-bańki Piłka-bańka.png, aby go zabawić i gąbki morskie Morska gąbka.png, aby go umyć.

EL20-MG03.png

Idź na poszukiwania, przynieś mu 3 elementy każdego przedmiotu, którego potrzebuje i zaopiekuj się nim.

Im lepiej się nim zajmiesz, tym więcej muszli zbierzesz. Możesz wygrać nawet 5 muszelki w tej mini-grze!

ODKOP UKRYTE SKARBY

Podczas poszukiwań, twój chowaniec będzie mógł znaleźć nowych towarzyszy, takich jak Pinchou czy Piscxolot! Ekskluzywna letnia dekoracje będzie również kryć się w różnych zakątkach map, podobnie jak przedmioty, których będziesz używać do rozpieszczania Regariusa.

Jeżeli będziesz mieć szczęście, twój chowaniec znajdzie dekoracje Łódź króla piratów i Cudowne głębiny, jak również elementy letnich strojów 2019!

EL2020.jpg

Nawigacja

Personalizacja postaci / Ubrania
Przedmioty bez zestawu
Poszukiwania
Sakiewki
Butik
Dostępne przy użyciu kodu z Japan Expo
Do zdobycia w mini-grze Alchemia
Eventy / Minieventy
Halloween
Gwiazdka
Walentynki
Wielkanoc
Święto Muzyki
Event Letni
Inne
Advertisement