FANDOM

Eldarya bez bugów nie byłaby tą samą grą, co każdy chyba przyzna. 

  • Alchemia - przez kilka dni po wystartowaniu modułu z alchemią, nie dało się znaleźć na mapie podstawowego zestawu do szycia, przez co tworzenie strojów było uniemożliwione.
  • Alchemia - w dniu startu tej minigry, wśród receptur, oprócz tych podstawowych, mogliśmy znaleźć również te bardziej zaawansowane np. "Dłoń Midasa", "Eliksir ewolucji", "Zestaw do szycia dla ekspertów". Po kilku godzinach twórcy usunęli je.
  • Alchemia - problemy ze strojem Victorian Doll dzień po dniu:

- poniedziałek - przedwczesna zapowiedź nowego stroju na Facebooku i oficjalnym forum Eldaryi; stroju nie można wykonać, bo jest niewidoczny w alchemii;

- wtorek - strój pojawił się w alchemii (lecz niepełny, bo brakowało kapelusza i tatuażu), ale w poszukiwaniach nie dało się znaleźć zwoju potrzebnego do jego stworzenia;

- środa - dodano do alchemii możliwość stworzenia kapelusza i tatuażu, ponadto we francuskiej wersji gry na mapie poszukiwań pojawił się zwój potrzeby do stworzenia stroju;

Co to byłby za event, gdyby nie pojawił się podczas jego trwania żaden bug?

  • Wielkanoc 2019 - Połowa graczy rozpoczęła event od dialogów końcowych i od razu mogła zdobyć ilustrację. Druga połowa za to mogła dowolnie dużo razy grać w dzienną minigierkę, przez co od razu zdobyła kilka części stroju. Drugiej grupie bardziej się bug opłacił, bo zresetowano event, odebrano ilustracje, ale zdobytych w minigrze jajek już nie.
  • Wielkanoc 2019 - Nie działał przycisk "Wróć jutro" po kliknięciu złej odpowiedzi w dialogu prowadzącym do ilustracji.
  • Wielkanoc 2019 - bug chowańców. Przez dwa dni chowańce nie przynosiły żadnych przedmiotów z mapy. Gracze otrzymali rekompensatę w postaci dwóch dużych napojów energetycznych.
  • Event Letni 2019 - 10 lipca, kilka godzin po publikacji 26 odcinka, prawdopodobnie przez przypadek został udostępniony event letni, nad którym jeszcze trwają prace. Przez krótki czas był dostępny letni butik (niektórzy nawet zdążyli zrobić zakupy) i karta z eventem, w której można było podejrzeć jak event będzie w ogóle wyglądał oraz z czego się składał.
  • Event Letni 2019 - kilka godzin po starcie eventu pojawił się bug sprawiający, że chowańce nie przynosiły eventowych ubrań z poszukiwań.

Bugi klasyfikacji stały się już powszechnością.

  • 01.04.2019 - Z powodu bugu, część graczy nie mogła odebrać nagrody miesiąca, mimo spełnienia ku temu wszystkich warunków.
  • 01.05.2019 - Nie została zmieniona nagroda w klasyfikacji, przez co straż, która zwyciężyła, mogła odebrać nagrodę wygraną przez inną straż w poprzednim miesiącu.

  • Odcinek 19 - Jakiś czas po premierze wystąpił bug uniemożliwiający ukończenie odcinka. W misji "Zostaw swoje bagaże w pokoju." blokował się dialog i nie dało się opuścić lokacji. Bug naprawiono po około trzech tygodniach.
  • Odcinek 23 - W dniu premiery wystąpił bug, uniemożliwiający ukończenie odcinka. W misji "Dzieje się coś dziwnego, spróbuj znaleźć swoich przyjaciół!" zapętlał się dialog i nie dało się opuścić lokacji, by wykonać zadanie. Bug na francuskiej wersji został usunięty tego samego dnia, pozostałe wersje musiały poczekać dłużej.
  • Odcinek 26 - prawdopodobnie dzień po publikacji pojawił się bug uniemożliwiający ukończenie odcinka, gdy WSem jest Ezarel. Bug występował kilkanaście linijek przed końcem odcinka. Z powodu innego buga, większość graczy grających w dzień publikacji nie otrzymało żadnej ilustracji. Później w ramach rekompensaty dodano do bibliotek poszkodowanych graczy ilustrację z WSem, z którym grali. Nie wpłynęło to jednak na samą rozgrywkę i takie osoby w następnym odcinku kontynuowały fabułę, tak jakby tej ilustracji nie dostały.
  • Odcinek 27 - odcinek miał się pojawić 25.09. o 11, o czym poinformowały oficjalne fanpage na Facebooku, niestety w wyniku nieoczekiwanych problemów odcinek zaliczył obsuwę. Odcinek ukazał się o 14, ale prawdopodobnie kolejne bugi utrudniają zdobycie ilustracji Ezarela (gra nie daje żadnego wyboru i tylko pojawia się informacja o przegapionej ilustracji) oraz uniemożliwiają zdobycie ilustracji Nevry (niektórzy nawet nie dostali informacji o przegapionej ilustracji).

  • Efekt Monchona - W dniu premiery wystąpił bug uniemożliwiający ukończenie odcinka. W misji "zaopatrz się w krew olbrzyma", nie zaliczał się postęp po podniesieniu przedmiotu. Problem usunięto po kilku godzinach.
  • Bug WSów - krótko po publikacji spin-offa Spojrzenie anioła oraz wprowadzeniu nowego systemu wybierania WSa przy replayu, u wielu osób w 21 odcinku wystąpił bug, przez który gra podstawiała graczom niewłaściwego WSa. Buga naprawiono po kilku dniach, a poszkodowanym zresetowano zaczęte odcinki.