FANDOM

Opis

Istota o głębokim głosie, przypominająca niedźwiedzia. Emanuje ogromną aurą.

Mówi o swojej rasie, że są swego rodzaju „strażnikami lasu”, jednak żadnego nie zamieszkują na stałe. Często podróżują. Przebywają tylko w miejscach, w których trzeba przywrócić równowagę i tylko tak długo, aż uda im się to osiągnąć.

Czuwał nad lasem w pobliżu siedziby Straży Eel. W spin-offie Na podwójnym ostrzu dowiadujemy się, iż przeniósł się do Balenvii, by wziąć udział w tamtejszych negocjacjach jako rzecznik Mykonidów. Zostaje ciężko ranny przez Ashkore'a w jaskiniach Balenvii, a następnie przetransportowany do świątyni Fenghuangów, by spróbować go ocalić. Jego dalszy los nie jest znany.

Wygląd

Cryllis przypomina człekokształtnego niedźwiedzia. Na szyi nosi naszyjnik z koralików, biodra ma przepasane brązowym materiałem z dodatkiem różnokolorowych futer, a w ręku trzyma kij.

Osobowość

Jest bardzo słowny, spokojny i sprawia wrażenie mądrego. Pochwala ciekawość, bo naturalna jest chęć poznania otaczającego nas świata. Nie lubi o sobie opowiadać.

Reakcje

Relacje

Valkyon

W 13 odcinku Valkyon poprosił Cryllisa o zrobienie dla niego ochronnych talizmanów.
W spin-offie Na podwójnym ostrzu dowiadujemy się, iż mężczyźni są przyjaciółmi.

Ciekawostki

Postacie
Mężczyźni
Ashkore (Lance)ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraPurralPurreruPurrokoPurroyTinhValkyon
Kobiety
AkireAlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliPurriryTiaTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Inni