Eldarya Wiki
Eldarya Wiki
Logo eventu.png Postać pojawiła się tylko podczas eventu Halloween 2019.

Opis

Czarownica, którą mamy okazję poznać podczas eventu Halloween 2019, kiedy wyruszamy na misję by uratować Miiko z jej szponów.

Wygląd

Cornelia jest kobietą o bladej karnacji, długich, rozwianych włosach o czerwonej barwie oraz pomarańczowych, jarzących się oczach. Ubrana jest w długą do ziemi, czarną sukienkę ozdobioną piórami. Ręce czarownicy zdobią koronkowe, czarne rękawiczki bez palców. Na głowie postaci znajduje się fantazyjna ozdoba z najprawdopodobniej martwych roślin oraz ptasich piór której fragment opada na czoło kobiety. W ręku dzierży czaszkę przypominającą ludzką. Oczodoły czaszki mienią się niebieskim blaskiem.

Historia

Cornelia to nekromantka, która porywa Miiko by złożyć ją w ofierze, aby obudzić zakazanego chowańca: Greifmara. Należała kiedyś do Straży Eel i mieszkała w Kwaterze Głównej. Dokonała odkryć, które obaliły wiele teorii uważanych przez wszystkich za prawdziwe. Posunęła na przód medycynę i spirytualizm.

Cornelia oskarżyła Miiko, że z zazdrości przekonała straż Eel do tego, że jest niebezpieczna, a jej badania i eksperymenty były naganne. Z punktu widzenia Cornelii jej moce i plany mają stworzyć świetlaną i pomyślną przyszłość dla całego społeczeństwa.

W trakcie rytuału Cornelia wyjawia, że potrzebowała Gardienne, by przebudzić Greifmara, chowańca zdolnego manipulować koszmarami innych osób. Miała nadzieję, że w ten sposób zbierze wojska, które mogłyby zaatakować K.G. Po tym, jak rytuał się nie udał, Cornelia uciekła.

Reakcje i Ilustracje

Ciekawostki

Postacie
Eldarya: A New Era
Eldarya: The Origins
Mężczyźni ChromeCryllisElliotEthelEzarelFafnirFeng ZifuJamonKarutoKeroshaneLance (Ashkore)LeiftanMaskimilienMeryMiloMistrzNevraPurralPurreruPurrokoPurroyTinhValkyon
Kobiety AlajeaCameriaColaiaEnthraaEweleinGardienneHaglaeHuang HuaKarennLeodilleMaria-AnnaMiikoNaytiliPurriryTiaTwyldaWyroczniaYeuYkharYvoni
Z eventów AkireCorneliaMegeraPan Zimna
Inni BlackdogChowańceFenghuangiMykonidyPostacie tłaPurrekosRasy faery