FANDOM

Atakujące ciernie można było znaleźć w czasie eventów Halloween 2016/2017/2018.

Element stroju stworzonego przez Purrala na event Halloween 2017. Dostępny też w 2018 roku.

Chmurę można było zdobyć podczas eventu Walentynki 2018 ratując Valkyona z rąk Sukkuba.

Ryby możliwe były do zdobycia podczas Letniego Eventu 2018.

Zmarznięte stopy można było zdobyć podczas eventów Gwiazdka 2016 i Gwiazdka 2017.

Nietoperze były nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w październiku 2016r.

Płatki można było znaleźć podczas eventów Gwiazdka 2016 i Gwiazdka 2017.

Płomyki można było znaleźć w czasie eventu Halloween 2016, a także Halloween 2017 i 2018.

Śnieżna burza były nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w styczniu 2017r.

Aura Wenus była nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w lutym 2017r.

Spadające liście można znaleźć w lewej stronie lasu, a także kupić w butiku za 150 Maana lub 25 Zm.

Deszcz cukierków można było znaleźć w czasie eventu Gwiazdka 2016. To jeden z elementów zestawu Candy Lady.

Pisanki, które można było dostać oraz kupić w czasie trwania eventu Wielkanocnego 2017.

Kwiaty spring faerie można było zdobyć w czasie eventu Wielkanoc 2017 w sakiewce. Część zestawu Spring Faery.

Piasek można było kupić w butiku podczas Eventu Letniego 2017 oraz Eventu Letniego 2018

Dynie można było znaleźć na wyprawach i kupić w butiku za 60 Zm podczas eventu Halloweenowego 2017 i Halloween 2018.

Latające świeczki można było kupić w butiku za 100 Zm podczas eventu Halloweenowego 2017.

Jedna z nagród w klasyfikacji.

Można je było znaleźć na wyprawach i kupić w butiku w czasie eventu Halloween 2018.

Niedostępne na polskiej wersji gry

Jedna z nagród dla straży Absyntu we francuskiej klasyfikacji.

Letni Rozkwit był nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji na francuskiej wersji w sierpniu 2015r.

Letnia Burza była nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji na francuskiej wersji w lipcu 2015r.

Świetliki były nagrodą dla beta testerów na francuskiej wersji.

Personalizacja postaci / Ubrania
Przedmioty bez zestawu
Poszukiwania
Sakiewki
Butik
Dostępne przy użyciu kodu z Japan Expo
Do zdobycia w mini-grze Alchemia