FANDOM

Poniżej znajduje się lista akcesoriów dłoni bez zestawu, które można znaleźć w trakcie poszukiwań i odcinków, zdobyć z sakiewek, eventów i z klasyfikacji.

Akcesoria dłonie z wypraw, odcinków i z klasyfikacji

Aquarius Spirit było nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w lutym 2018r.

Cancer Spirit był nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w lipcu 2017r.

Jesienna gałąź była nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji we wrześniu 2018r.

Klatka z motylami była nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji we wrześniu 2016r.

Konwalia Lily była nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w czerwcu 2018r.

Libre Spirit było nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w październiku 2017r.

Lion Spirit był nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w sierpniu 2017r.

Pisces Spirit był nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w marcu 2017r.

Potworna sakiewka była nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w sierpniu 2019r.

Sagittarius Spirit było nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w grudniu 2017r.

Świąteczna Gałązka była nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji w grudniu 2016r.

Virgo Spirit był nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji we wrześniu 2017r.

Akcesoria dłonie z eventów

Bulgoczący kociołek można było zdobyć w czasie eventu Halloween 2016 i Halloween 2017 na wyprawach i w butiku za 270Maana lub 45Zm.

Fiolkę Zatruta dusza można było zdobyć w czasie eventu Halloween 2016 i Halloween 2017 na wyprawach i w butiku za 60Maana lub 10Zm.

Flet Oberon dostawało się po wysłaniu chowańca na dowolną wyprawę podczas eventu Święto Muzyki 2017. Pozostałe wersje kolorystyczne można było kupić w butiku.

Harfę było można kupić w butiku za złote monety podczas eventu Święto Muzyki 2017.

Leśną plecionkę można było znaleźć w czasie eventu Gwiazdka 2016 i Gwiazdka 2017.

Lodowy miecz można było znaleźć w czasie eventu Gwiazdka 2016 i Gwiazdka 2017.

Prezent można było znaleźć na wyprawach i kupić w butiku za 10Zm w czasie eventu Gwiazdka 2017.

Spiczaste paznokcie można było zdobyć w czasie eventu Halloween 2017. W butiku kosztowały 10Zm.

Pojawiły się podczas eventu letniego 2018 - jednego dnia były dostępne w butiku w cenie 12Maana/2Zm, a ich założenie było jednym z zadań.

Zaczarowaną świąteczną śnieżkę można było znaleźć w czasie eventu Gwiazdka 2016 i Gwiazdka 2017.

Na francuskiej wersji gry dostawało się go 1. kwietnia 2015r. Na pozostałych po raz pierwszy pojawiła się podczas eventu letniego 2018, gdzie jednego dnia była dostępna w butiku w cenie 12Maana/2Zm, a jej założenie było jednym z zadań.

Niedostępne na polskiej wersji gry

Do zdobycia na dowolnej wyprawie 1 maja 2015r.

Element Wody był nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji na francuskiej wersji gry w styczniu 2015r.

Dostawało się ją 1. kwietnia 2016r.

Jack o' lantern był nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji na francuskiej wersji gry w październiku 2015r.

Magiczna Laska była nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji na francuskiej wersji gry w grudniu 2014r.

Ostrze nowicjusza było nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji na francuskiej wersji gry w marcu 2015r.

Runiczna Księga była nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji na francuskiej wersji gry w sierpniu 2015r.

Wieczna Róża była nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji na francuskiej wersji gry w listopadzie 2015r.

Wróżkowe Kadzidło było nagrodą za pierwsze miejsce w klasyfikacji na francuskiej wersji gry w kwietniu 2015r.

Personalizacja postaci / Ubrania
Przedmioty bez zestawu
Akcesoria dłonieAkcesoria twarzAtmosferaBieliznaBluzkiButyCzapkiKarnacjeKurtkiNaszyjnikiOczyPaskiRękawiczkiSkarpetkiSpodnieSukienkiTatuażeTłaUstaWłosyWłosy z butikuWłosy z eventów
Poszukiwania
Sakiewki
Butik
Dostępne przy użyciu kodu z Japan Expo
Do zdobycia w mini-grze Alchemia